عنوان گروه خبري / اخبار . اخبار تصویری .
  • ساعت : ۱۲:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ 
  • کد خبر : ۴۱۲۰۶
بندرخمیر
آیین تكریم و معارفه رئیس كمیته امداد برگزار شد
آیین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) روز شنبه با حضور فرماندار خمیر و مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خمیر ؛میرهاشم خواستار در این جلسه از کمیته امداد به عنوان یک نهاد خدمتگزار به محرومان جامعه نام برد و افزود: خدمات و اقدامات کمیته امداد با توجه به سروکار داشتن با قشر ضعیف و محروم جامعه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرماندار خمیر در ادامه به برخی مشکلات مددجویان اشاره کرد و گفت:با توجه به سیاست های دولت‌ به ویژه در حوزه اشتغال‌زایی و مسکن ، انتظار است توجه ویژه‌ای به این دو حوزه‌ شود.

وی همچنین از مدیریت جدید کمیته امداد خواست با همدلی و تعامل با نهادها و دستگاه های اجرایی، خدمات کمیته امداد را در تمام شهرستان گسترش داده تا موجب رضایتمندی بهتر و بیشتر مردم گردد.

همچنین خدمات این نهاد به طور شفاف برای مردم اطلاع رسانی شود.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان نیز گفت: کمیته امداد در حوزه‌های مهمی چون مسکن و اشتغالزایی به خوبی وارد شده است.

وی افزود:سال گذشته ۱۳ هزار شغل در مشاغل خرد و خانگی توسط کمیته امداد در سطح هرمزگان اقدام شده و امسال نیز ایجاد ۲۱ هزار و ۴۵۰ فرصت شغلی در تعهد این نهاد برای اشتغالزایی و توانمندی مددجویان استان است.

باسره با بیان اینکه در سال گذشته ۴۶۵ مورد تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان خمیر به مددجویان پرداخت شده است، ادامه داد:یک نمونه تسهیلات در حوزه اشتغالزایی، اعطای تسهیلات نیروگاه خورشیدی به مددجویان بوده که خمیر در این حوزه یکی از شهرستان های پیشرو است.

در حوزه مسکن نیز با توجه به سیاست‌های دولت ، ۲۰۰ مسکن شهری و ۵۰ مسکن روستایی در حال پیگیری است؛ ضمن اینکه تلاش خواهیم کرد تمامی ایتام در شهرستان صاحب مسکن شوند.

در سایر حمایت ها مانند جهیزیه ، خرید لوازم برای مددجویان و ... نیز اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد صورت گرفته است.

در پایان این نشست نیز از زحمات ۳ساله عقیل رستمی تقدیر و اسماعیل نگهبان به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

نگهبان پیش از این مدیر کمیته امداد شهرستان حاجی آباد بوده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0