عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۱۱:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ 
  • کد خبر : ۴۱۴۷۰
انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مدرسه ۹ كلاسه در رویدر
تفاهم‌نامه ساخت یک باب مدرسه ۹ کلاسه دخترانه در شهر رویدر ، صبح چهارشنبه به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خمیر ؛ جلسه امضای تفاهم نامه پروژه خیرساز ۹ کلاسه زینبیه رویدر با حضور فرماندارخمیر، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان ، نایب رئیس و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، بخشدار ، شهردار و رئیس شورای شهر رویدر و مدیر آموزش و پرورش در فرمانداری برگزار شد.
فرماندارخمیر در این جلسه ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند خیرین برای مشارکت در ساخت این مدرسه تصریح کرد: شهرستان خمیر از جمله شهرستان هایی است که نیاز مبرم به ساخت ،توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی دارد.
وی تصریح کرد:با توجه به تراکم دانش آموزی بالای دانش آموزان دختر در مقطع متوسطه اول در شهر رویدر احداث مدرسه در این مقطع ضروری است و بی شک این اقدام مبارک از سوی خیرین در اذهان مردم شهر رویدر باقی خواهد ماند.
مهندس خواستار در ادامه با افزود: خوشبختانه طی این سال ها مدارس زیادی با مشارکت خیرین ساخته شده که جا دارد از تمامی خیرین در این حوزه تشکر کنم.

قابل ذکر است مدرسه دخترانه زینبیه رویدر در زمینی به مساحت ۷ هزار متر و زیربنای ۲هزار و ۶۰۰ مترمربع در ۹ کلاس درس ، با مشارکت خیر و اداره کل نوسازی استان ساخته می شود و قرار است ظرف یک سال آینده در اختیار دانش آموزان دختر این شهر نه هزار نفری قرار گیرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0