عنوان گروه خبري / اخبار تصویری . اخبار .
  • ساعت : ۱۲:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۵/۱۱ 
  • کد خبر : ۴۱۵۰۷
تصویری
بازدید فرماندار از روستاهای شرقی بخش مركزی
عصر امروز سه شنبه فرماندار خمیر به همراهی بخشدار مرکزی و برخی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان از روستاهای کشار پایین ، کشار‌ سرگپ‌، روستای چاه لیمو و کشار چمردان در بخش مرکزی بازدید و مسائل و مشکلات این روستاها با حضور فرماندار بررسی و پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خمیر؛ تسریع در احداث و تکمیل جاده کشار به صنایع غرب ، چمن فوتسال زمین ورزشی کشار پایین ، اجرای طرح هادی و اختصاص زمینی جهت احداث جایگاه دام برای اهالی روستای چاه لیمو ، تامین زیرساخت های آب و برق شهرک جوانان کشار‌ چمردان و همچنین ایجاد رختکن زمین فوتسال و بازنگری طرح هادی روستای چمردان از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد.

بازدید از آب شیرینکن و طرح خط انتقال آب به روستای کشار

فرماندار خمیر در ادامه بازدیدهای خود از روستاهای شرق بخش مرکزی خمیر از آب شرینکن روستای کشار بازدید کرد.در ادامه نیز میزان پیشرفت خط انتقال آب از آب شیرینکن یک میلیون مترمکعبی به مجتمع کشار مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته فرماندار خمیر ؛خط انتقال آب از آب شرینکن یک میلیون مترمکعبی به شهر جدید علوی و مجتمع کشار با سرعت خوبی در حال اجرا می باشد و با اجرایی شدن کامل این خط، یکی از مطالبات مهم مردم این منطقه که همانا تامین آب شرب پایدار است ، به کلی مرتفع خواهد شد.

نشست مردمی فرماندار خمیر با جمعی از اهالی منطقه کشار

میر هاشم خواستار همچنین در مسجد حضرت ابوالفضل روستای کشار بالا حاضر و با جمعی از اهالی این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.
این دیدار مردمی که با حضور بخشدار مرکزی ، رؤسای ادارات بنیاد مسکن ، راهداری ، آب و فاضلاب ، جهاد کشاورزی و همچنین رئیس شورای بخش مرکزی انجام شد ، مسائل و مشکلات اهالی در حوزه مختلف به ویژه آب ، برق، راه مسکن روستایی ، بهداشت و درمان و ورزش و غیره مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت. 
 رفع نوسانات و استقرار اتفاقات برق در منطقه کشار ، ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده های روستایی ، استقرار پاسگاه انتظامی در شهرک علوی،رفع مشکل اراضی شهرک جوانان کشار بالا و رفع تداخل اراضی مسکونی مردم، جابجایی تیرهای فرسوده از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0